Neverte prieskumom, voľte srdcom! Prieskumy verejnej mienky sú gigantickou manipuláciou platenou z financií liberálnej, mediálnej a digitálnej oligarchie!

//Neverte prieskumom, voľte srdcom! Prieskumy verejnej mienky sú gigantickou manipuláciou platenou z financií liberálnej, mediálnej a digitálnej oligarchie!

Neverte prieskumom, voľte srdcom! Prieskumy verejnej mienky sú gigantickou manipuláciou platenou z financií liberálnej, mediálnej a digitálnej oligarchie!

To, čo sa v týchto dňoch na Slovensku rozohralo sa nedá nazvať inak ako gigantickou manipuláciou aká tu v histórii samostatnej SR hádam ešte ani nebola.

Kľudne môžeme povedať, že v posledných dňoch dochádza k marketingovému vymývaniu mozgov väčšinovej slovenskej spoločnosti platenému z financií liberálnej, mediálnej a digitálnej oligarchie, tj. z dielne ESET-u a oligarchov stojacich za Progresívnym Slovenskom a Denníkom N. Ako inak by sa totiž dalo nazvať neustále pretláčanie Zuzany Čaputovej do popredia a najmä posledné prieskumy verejnej mienky, ktoré z tejto ultraliberálky a dlhoročnej členky mimovládky platenej aj z peňazí Sorosovej OSF Via Iuris urobili favoritku tohtoročných prezidentských volieb?

Dané agentúry totiž za posledný mesiac urobili z neznámej ženy s ledva 9% podporou favoritku volieb s dokonca viac ako 50% podporou. Ako som písal ešte v polovici februára, kým ešte koncom januára mala Čaputová v prieskume len 9%, v polovici februára si za 5100 euro zaplatila u agentúry AKO prieskum, v ktorom jej odrazu podpora raketovo stúpla na 15%. A to bolo stále nič, nasledujúci týždeň predbehla aj jej spolukandidáta zo SaS, ktorý sa nakoniec aj v jej prospech vzdal, Mistírka a získala podľa agentúry MVK viac ako 19%, čo už ale o pár dní nato tiež nebola pravda a podľa agentúry AKO získala 28%. No v posledný februárový deň už neplatilo ani to a Čaputová mala podľa FOCUS-u už 45%, čo v posledný deň, kedy bolo podľa zákona dovolené vykonávať prieskumy verejnej mienky, zaklincovala opäť doposiaľ neznáma agentúra AKO, u ktorej si Čaputová predtým prieskum zaplatila, ktorá jej dala až 53% preferencie.

Najlepšie na tom však je, že v ten istý deň robila podobný prieskum aj agentúra Phoenix research, ktorá jej namerala len 18,5%, čím obsadila druhú priečku za Šefčovičom. Preferencie ultraliberálky z antinárodného Progresívneho Slovenska Čaputovej teda u podobných agentúr nielenže nekorešpondujú s toleranciou nejakej malej odchýlky a niekedy sa od seba líšia desiatkami percent, ale najmä majú v intervale pár dní raketový vzostup, čo je veľmi podozrivé. Nie je totiž možné, aby za pár dní niekto vyletel z 19% na 53%, a to ani po odstúpení niektorého z proti či spolukandidátov. To dáva zdravý rozum, logika a matematika.

A preto sa tu môžeme na rovinu baviť o gigantických manipuláciách verejnej mienky, ktoré nemajú v histórii SR obdoby! A to až takých, že skutočne začínajú hraničiť s trestným činom podvodu a zámerného marenia spravodlivej demokratickej súťaže pri voľbách. Po tomto je myslím načase, aby sa politici a úrady začali konečne zaoberať tým, ako dostať tieto v podstate nikým nekontrolované agentúry pod kontrolu a dohľad, pretože ako sami môžete vidieť, také postavenie, aké majú v súčasnej spoločnosti, nemajú azda žiadne iné organizácie. A najväčšia nehoráznosť na tom je, že prieskum si môže kúpiť hocikto, čo je samo o sebe podozrivé, pretože to, že sa niekde pohybujú veľké peniaze dáva priestor pre manipulácie, resp. ovplyvnenie prieskumu v požadovaný výsledok. Formulácia otázok, prieskumná vzorka ľudí, čas, miesto a iné okolnosti sa tomu totiž dajú podľa správnej výšky finančných prostriedkov krásne prispôsobiť.

A preto priatelia, skutočne neberte tieto najnovšie manipulačné prieskumy vážne a voľte na základe vášho srdca a rozumu! Voľte kandidátov, ktorým naozaj záleží na Slovensku, slovenskom národe a tradičných kresťanských, rodinných, morálnych a etických hodnotách, ktoré roky našu spoločnosť tvoria a charakterizujú! V nastávajúcich voľbách je totiž nesmierne dôležité zvoliť si za prezidenta pronárodného kandidáta, ktorý bude skutočne naplno chrániť suverenitu Slovenska a ktorému naozaj záleží na zachovaní súčasnej podoby slovenskej spoločnosti! A tým žiadny liberál, slniečkár či eurohujer nie je a nikdy nebude!!! Tým bude jedine pronárodne cítiaci vlastenec, ktorých je medzi kandidátmi naozaj málo. Preto priatelia skutočne voľte srdcom a nenechajte sa zmanipulovať liberálnym marketingom plateným z financií liberálnej, mediálnej a digitálnej oligarchie!

Martin Bago

https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby-2019/clanok/503420-prieskum-potvrdil-naskok-sefcovica-caputova-mierne-pred-mistrikom
https://www.webnoviny.sk/caputova-uz-vyrazne-vedie-mistrik-mal-v-prieskum-rovnaku-podporu-ako-harabin/
https://www.etrend.sk/ekonomika/novy-prieskum-caputova-sa-po-odstupeni-mistrika-priblizuje-k-50-percentnej-hranici.html
https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby-2019/clanok/503872-bleskovy-prieskum-posunul-sefcovica-na-prve-miesto-caputova-je-tesne-za-nim/

By |2019-03-03T22:19:34+00:003. marca 2019|Categories: Infovojna|1 Comment

About the Author:

One Comment

  1. […] post Neverte prieskumom, voľte srdcom! Prieskumy verejnej mienky sú gigantickou manipuláciou platenou … appeared first on Blog […]

Leave A Comment